سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حذف اپل ایدی بدون داشتن پسورد

دستگاه‌های  اپل به عنوان مترقی ‌ترین و امنیتی ترین گوشی های هوشمند سرشناس هستند. شما نمی‌توانید به هیچ قسمتی از دستگاه یا نرم‌افزاری بدون تایید اپل آیدی دسترسی پیدا کنید.

بنابراین زمانی که گذرواژه لازم را فراموش کردید، برای شما بسیار مشکل خواهد بود که  آن را حذف کنید الی بتوانید به هر چیزی در آیفونتان دسترسی پیدا کنید. پس لازم است همش اپل آیدی خود و سوال های امنیتی را در قسمتی یادداشت کنید الی مبتلا دردسر نشوید.

 

حذف اپل ایدی بدون داشتن پسورد

 

در مقالات قبلی، در باره مراحل و شیوه ساخت اپل آی دی روشنگری دادیم و حالاطی این نوشتار از جواب مشکلات موبایل قصد داریم شما را با شیوه حذف آیکلود بدون داشتن پسورد آشنا کنیم. این روند بسیار ساده است و برای راحتی کار، به شما دو طریق برای حذف اپل ایدی بدون داشتن پسورد را ارائه می دهیم. لغایت سرانجام با ما به اتفاق باشید. ?

 

اپل آیدی دقیقا چیست ؟

اپل آیدی به راستی کلید قفلی به نام آیفون است. یک اکانت با نام کاربری و پسورد است که شما می توانید به هر امکاناتی در آیتونز، اپل استور و آیکلود با استفاده از این آیدی دسترسی پیدا کنید و این اپل آیدی برای تمامی دستگاه های دیگری که در دست شماست می تواند باره استفاده قرار گیرد. آیپد، آیپود و یا حتی مک بوک.

 

 این امکان به ایمیلی از شما دسترسی دارد و نام کاربری خویش اپل آیدی هم همان ایمیل است.

 

دلایل زیادی برای حذف اپل آیدی بدون داشتن پسورد وجود دارد: ?

  • اگر یک آیفون پیشتر متعلق به شخص دیگری باشد.?
  • اگر آیفون خود را به شخص دیگری می‌ فروشید. ?
  • اگر نام کاربری یا پسورد اپل آیدی خود را فراموش کردید. ?

اگر خواستید که اطلاعات و اپل آیدی شما از روی گوشیتان پاک شود و دیگر روی آن نباشد می توانید به طور نمونه دو مرحله ساده زیر را سپریدن دهید:

  1. مرحله 1: رفتن به Settings، سپس General و بعد از آن Reset.
  2. مرحله 2: کلیه اطلاعات روی گوشی حذف می شوند و به راحتی آیفونتان حاضر واگذاری به شخصی دیگر است. ?

 

اما خب این زمانی کاربرد دارد که شما پسورد اپل آیدی را در اختیار داشته باشید. ولی اگر این طور نباشد بازهم مبتلا مشکل می شوید.

 

Deactive (بی اثر کردن اپل آیدی از روی آیفونتان) کردن ?

اگر چه شما این توانایی را ندارید الی اپل آیدی را بدون کلمه عبور حذف کنید، اما حداقل این شیوه را به شما یاد می دهیم تا آن را از روی آیفونتان بردارید و یا به سادگی آن را غیرفعال کنید.

 

 مراحل بی نشان کردن اپل آیدی: ?

توجه: مطمئن شوید که دسترسی همگی اپ هایتان به اپل آیدی را قطع کرده اید، چون بعضی مواقع برخی اپ ها فقط به اپل آیدی برای پیشه کردن نیاز دارند.

 

وارد Settings شده، گزینه App & iTunes Store را انتخاب کرده و سپس Apple ID با اسم خودتان را انتخاب کنید. ?

در این زمان، پنجره ای بالا می آید که در آن روی Sign Out ضربه بزنید. ?

در نهایت، به Settings رفته مجدد و iCloud را برگزیدن کرده و Sign Out را بزنید.

 

 

حذف اپل آیدی بدون داشتن پسورد? ?

 


نحوه حذف اپل ایدی بدون داشتن پسورد به طور کلی دو روش دارد که شیوه اول بدون دربایستن به نصب نرم اسباب جداگانه است. نیاز نیست نرم افزاری را نصب کنید. ?

 

 

1. شما باید ردیابی آیفون (Find my iPhone) را از روی گوشی تان غیرفعال کنید لغایت یکسری خاصیت مربوط به اپل آیدی غیرفعال شوند. مراحل زیر را برای اینکار انجام دهید: ?

به Settings رفته و iCloud را گزینش کنید. ?

Find my iPhone را غیر پرکار کنید. ?

حالا شما باید در تنظیمات موبایل تان گشته و از همگی قسمت ها بیرون شوید. این شغل را با زدن گزینه Sign Out در همگی سرنوشت ها اتمام دهید. از آیتونز شروع کرده و در آیکلود و اپ استور هم همواره در تنظیمات، گزینه Sign Out را بزنید. همین روند را با رفتن به تنظیمات تکرار کنید و سپس گام بعدی را پیگیری کنید.

3. پس از حذف کل فایل هایتان و برونرفت از نرم انگیزه ها هایی که بیان شد و اعمال گزینهSign Out، اکنون به Settings بروید، General را فشار دهید و سپس گزینه Reset را برگزیدن کنید.

بدست آوردن پسورد با ایمیل

به جز طریق بالا، کار دیگری را هم می توانید سپریدن دهید؛ با در دست داشتن ایمیل اپل آیدی، می توانید به راحتی پسورد آن را بدست آورید.

 

 تنها باید روی گزینه Settings کلیک کنید و iCloud را در تقدیر جست و جویش تایپ کنید. ?

 

?بر روی آدرس ایمیلتان ضربه بزنید و سپس Forgot ID را زده و حال پذیرش سوالات امنیتی را وارد کنید لغایت بی درنگ پسوردی جدید برای ورود به ایمیلتان ارسال شود.

 

می توانید مراحل ذیل را هم اتمام دهید: ?

 

در مرورگر، Apple ID را جستجو کرده و وارد سایت شده و سپس Manage your Account را گزینش کنید. ?

حال بر روی Forgot Apple ID or Password ضربه بزنید. ?

به سوالات امنیتی پاسخ دهید تا مجدد ایمیل تاییدیه با پسورد جدید برایتان ارسال شود.

در این موارد، میتوانید در صورت تمایل، سوالات امنیتی اپل آی دی را تغییر دهید.

استفاده از iOS Unlock برای حذف اپل آیدی بدون داشتن پسورد(آسان، ایمن) ?

آیا شیوه بالا بیش از حد پیچیده است؟ تاب امید نشوید. در زیر روشی بسیار آسان را درمورد روش حذف اپل ایدی بدون داشتن پسورد تعلیم می دهیم. تمام چیزی که برای حذف اکانت اپل آیدی و آیکلود بدون داشتن پسورد به آن بیچارگی دارید. در پیش درآمد اپ iOS Unlock را که لینکش را در پایین برای ویندوز و مک گذاشته ایم دانلود کنید. ?